"FOTO'S" - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Toon en Joke Roovers - WaarBenJij.nu "FOTO'S" - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Toon en Joke Roovers - WaarBenJij.nu

"FOTO'S"

Door: Toon Roovers

Blijf op de hoogte en volg Toon en Joke

06 November 2010 | Portugal, Lissabon

Op onze foto's uit Noord Amerika moesten jullie ongeveer 4 maanden wachten. Ik kan wel zeggen dat wij het beginnen te leren. In Lissabon een goede internet verbinding dus ook foto's, al is het dan wat later als het verslag, en dan nog wel binnen 3 weken, moet niet gekker worden.
Groetjes Joke&Toon.

• 07 November 2010 - 10:44

GON EN TONNY:

HOI WERELD REIZIGERS
    FIJN DAT HET GOED GAAT MET JULLIE.MOOIE FOTO´S GEMAAKT EN AL VEEL MOOIE EN LEUKE DINGEN GEZIEN.WIJ HEBBEN GISTEREN OOK LEKKER GEGETEN MET DE FAMILIE BIJ HET KOETSHUIS.JOUW CONSUMPTIE BONNEN LIGGEN BIJ TANTE RINA IN HET KLUISJE WAT IN HET VAT ZIT VERZUURT NIET,TOCH.
    BLIJF ONS OP DE HOOGTE HOUDEN VAN JULLIE WEDERWAARDIGHEDEN DAN DOEN WIJ DAT OOK GROETJES G EN T.

• 07 November 2010 - 17:40

Piet En Keeke:

jeele schoone kiekskus wor
    veul leut nog hee tis bekaant dun elfde van de elfde toch van daer.
    hoedou.en kek goed uit hee.

• 07 November 2010 - 23:32

Theo Oomen:

Nog een goede vacantie ik wist niet dat je al weg was .
    Ik wens goed weer en tot weerziens in de pruimentijd.
    groetjes theo en ria.

• 08 November 2010 - 20:16

Maaike & Louis:

Hei Joke&Antoon
    weer een mooi reisverslag
    en mooie fotos,er is toch heel veel moois op die aardbol en toch weer wat anders dan Noord Amerika de groetjes van Jef en Chris,zondag hebben wij met hen en nog een paar koppels een flinke wandeling gemaakt een s'avonds een flinke maaltijd met het nodige nat erbij wij wensen jullie een mooie reis en veel amusement tot het volgende reisverslag

• 09 November 2010 - 13:27

Gerda Kapitein:

Hoi Toon en Joke,
    Mooie foto's en wat snel zeg!!!
    Ik ga jullie natuurlijk weer volgen en kijk weer uit naar jullie reisverslagen met prachtige foto's!!
    Wij zijn inmiddels weer terug in het kikkerlandje en hebben het behoorlijk koud!! Wij hebben in ieder geval genoten van onze week in Portugal/Spanje!! Voor herhaling vatbaar! Jammer dat we elkaar niet meer konden treffen in Lissabon!!
    Wij wensen jullie een goede en mooie reis en tot de volgende reactie!!
    groetjes
    Gerda

• 10 November 2010 - 16:35

Rina:

Hele mooie foto´s geniet van alles.

gr. Rina

• 10 November 2010 - 18:30

Koos En José:

Hoi Toon en Joke,

Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat in dat prachtige Portugal. Nou hier is het grijs en nat maar na regen komt zonneschijn dus wachten we gewoon af. Geniet ervan, lieve groetjes, Koos, José en Teddy.

• 11 November 2010 - 10:34

Carla & Jan Maarten:

Hallo Joke en Toon

Wat een mooie foto's en wat ik een beetje miste in Porto was het verslag aan een bezoek van een van de prachtige porthuizen!! Dat lijkt me echt iets voor jullie hoewel jullie misschien nog te veel in andere 'spirituele' werelden leefden toen. Want een gedenkwaardig rijtje bedevaartsoorden hoor, wij komen niet verder dan Lourdes en Meerseldreef. (dat laatste vooral omdat mijn dochter daar een restaurantje heeft en laatst een wijnavond had georganiseerd waar wij natuurlijk niet mochten ontbreken!) Wij zullen jullie verhalen met interesse volgen tezamen met de mooie foto's. Groetjes

• 02 December 2010 - 14:31

Joop En Toni:

Hallo ik ben vlug naar jullie verslag gegaan. Dat jullie al weer een tijdje weg zijn. Jullie hebben groot gelijk het weer is hier vreselijk koud en heel veel sneeuw. Bij jullie zo te zien is het goed. Als jullie terug zijn moeten we echt eens bij kletsen, dat was ik wel al eerder van plan maar de tijd gaat ook zo hard. Ik hou jullie verslag wel een beetje in de gaaten. Nou geniet er maar van we hebben het verdient moet je maar denken. Heel veel groetjes van Joop en Toni.